Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 00:04 - да ти кажа ...
Автор: drebosycheto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1092 Коментари: 2 Гласове:
3



Гушкаво и Шушкаво....
Топличко и меко , ей такова ми го даваш ти ...

Порязах се ... докато си отварях водката. Не боли, има кръв , ама не боли. Няма как да боли, нали Мечето ми подари лепенки с Мечо, Тигър, Йори , Прасчо..няма как да боли.Болят ме ръцете, който не могат да те прегърнат. Болят ме устните , от копнеж за целувката ти ...Уж запълваме празнините, ама .."от пусто в празно " ...
"оная безпощадната "  .
Що си го правим да ни е трудно ?!?
Една малка капчица се стече по дланта ми , алена.
Красива си , казвам. Не мога да не го кажа , addicted - така го усещам. Просто е , не пред теб , не зад теб , а точно до теб. Там ми е мястото. Тук и сега, в тази минута , секунд, Сега ... не вчера , не утре ... Сега е момента.

Допивам водката и едвам задържам прозявката, очите ми натежават , къде от алкохола , къде от умора.
Снегът почна да се топи , а кишата е гадна ...
Утре, когато отворя очи ще е друго. Един ден , толкова му е давността , когато го преспя минава...

 Лека нощ ... А.@-->--

п.п. - Измих си лецето ... пъти ... и след всяко обливане с хладната стуя се поглеждах в огледалото , все едно едно по едно си заминаваха , нагнетените мисли и емоции. Заминаха ... Благодаря и на теб Шушке !





Тагове:   кажа,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хм шушу
29.01.2010 08:16
нали ти казах, измий се и ще ти мине ))))
още да ти е гушкаво и шушкаво )))
цитирай
2. ronya - хей,
29.01.2010 08:43
добро УТРО!
И тая киша ще изчезне в неб(ити)ето и ще стане пухкав дъждовен облак с форма на... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drebosycheto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 146052
Постинги: 59
Коментари: 337
Гласове: 747
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол