Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 13:24 - Перденцата на моето огледало
Автор: drebosycheto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1715 Коментари: 4 Гласове:
3



            Счупеното огледало ... майната му на огледалото казвам аз :) 
       Купих си нови перденца , страхотни са ... Сутринта станах и със страхотно въодушевление докато си пиех кафенцето , реших да си ги закача . Китни , китни , шаренки , какво да се прави Луд на Шаренко се радва ...
         Живея  в стария апартамент на дядо ми в центъра на града ...страхотно място , като една видна Варненска риститутка се чувствам . Високи тавани , големи прозорци и 45квадратни метра площ за живеене ... Чудесно се чувствам :) идеално за мен и мойте самоличности ... И така мятам се аз на перваза , широк перваз от масивно дърво , който без проблем издържа мен и мойте 50кг , и ми е от много голяма полза понеже 50те килограма са подкрепени здраво от солидните 156см ... Закачам пердетата , трички на брой , разхождам се по первазчето като котка по покрива и се радвам на трорението си , когато стъпах отгоре му ... еййй мамка му си викам ... как забравих да махна това огледало от тук :) направо го раздробих , на хиляди малки пърченца ...милиони малки огледалца , и как да е нещастие та аз вече имам толкова много огледала , не е просто едно :) Изобилие ти казвам , обръщам гръб на нещастието , аман ти и схемата ... Не може така противоречия , от баницата ми се паднааа лИбоФ , Късмет :) Едно огледало няма да ме пречупи я :) айдееееееее
Това което ни се случва е само това което ние си пожелаем да имаме съзнателно или подсъзнателно  . .. . а огледалото си е   огледало  !
Ще му сложим перденца и на огледалото ;)


Тагове:   огледало,   моето,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - заеби
03.01.2010 13:35
тъпото огледало :))
цитирай
2. drebosycheto - sowhat
03.01.2010 13:43
:) Цинично , но типично за мен, чупя като за световно , съквартирантките ми в София викаха : Ренкааа махни ръкавиците преди да почнеш да миеш :):) :) Ич не ми пука , сега от него се получиха много огледала , а какво по хубаво от това :) Благодаря , че чете .... гушка :)
цитирай
3. bapha - амчи тъй де
03.01.2010 13:47
да го духа огледалото...
хлапе, данси надебеляла ве? :)))))))))
цитирай
4. drebosycheto - аааааа хахаахаххах
03.01.2010 14:02
тоз пък ... То баси празниците , пръжки , пържоли, кифтета, салати , ракии .... :) ПРазниците ни все такива , както съм ти казвала БГ - варианта на Секс, наркотици и Рок енд Роул ---- и така ТА ДАМММ : хОро , Вино , Пръжки :):):) хииххихи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drebosycheto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145962
Постинги: 59
Коментари: 337
Гласове: 747
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол